Kaip per tris mėnesius visiems laikams atsikračiau migrenos


Sveiki,

Tikriausiai šitą blogą skaitote, nes irgi susidūrę esate su sveikatos sutrikimais. Normalu.

Verta skaityti toliau, jei atsakysite TAIP bent į vieną klausimą, pateiktą žemiau:

– Ar man bent kartą per mėnesį skauda galvą? Su baime laukiu šio skausmo.

– Man migrena?

– Ar aš manau, kad mano organizmas gali būti užsiteršęs?

– Dažnai tenka gerti vaistus dėl skrandžio negalavimų ar sutrikusio virškinimo.

– nesijaučiu gyvenantis pilnavertį gyvenimą.

– norėčiau išsivalyti savo organizmą

Taigi, man irgi BUVO taip. Jau per savaitę kelias dienas mirdavau nuo nežmoniško galvos skausmo. Atrodė, kad akių obuoliai netaisyklingoje padėtyje, kad netgi dėl to ją skauda. Baisiai išgyvendavau tuos skausmus. Kiek kartų mirti norėjau. Bijojau bet ką valgyti, bet kur eiti, paracetamolis buvo mano nuolatinis draugas, nes kitaip skausmas nepakenčiamas buvo.

Ir štai, mano padangėje nušvito saulės spindulėlis: draugė pasiūlė pavartoti alavijo sultis ir pakuotę probiotiko.

Jau po savaitės vartojimo susitvarkė mano virškinimas.

Po poros mėnesių atsipeikėjau, kad man dar neskaudėjo galvos 🙂

Po trijų mėnesių aš jau vaikščiojau laiminga ir šaukiau visam pasauliui, kad nepamenu, kada skaudėjo galvą.

Šiandien jau praėjo metai po to. Kaskart vis panaudoju sultis. Galvos skausmas NESUGRĮŽO.

Argi tai ne puiku?

Kodėl pasibaigė skausmai?

Organizmas jau seniai kentė disbakteriozę, dėl kurios baisiai kietėjo viduriai, stojo skrandis, nepajėgė įveikti sunkaus maisto. To pasekoje skaudėjo galvą. Alavijo sultys išvalė mano organizmą, o probiotikas pasėjo į žarnyną gerųjų bakterijų.

Nustojau draugauti su paracetamoliu. Dabar draugauju su alavijo sultimis.

Apie alaviją

Daugiau apie alavijo sultis

Kas jau išbandė, naudojo alavijo sultis, prašau labai žemiau parašyti atsiliepimus ir komentarus 🙂

Reklama

2 responses to this post.

  1. […] padėkoti Živilei. Ji priprašė, kad prisijungčiau į ją ir pabandyčiau produktus, kadangi man dažnai skaudėdavo galvą. Kadangi problema buvo išspręsta kompanijos pagalba, ėmiausi ir aktyvesnės veiklos joje. […]

    Atsakyti

  2. […] padėkoti Živilei. Ji priprašė, kad prisijungčiau į ją ir pabandyčiau produktus, kadangi man dažnai skaudėdavo galvą. Kadangi problema buvo išspręsta kompanijos pagalba, ėmiausi ir aktyvesnės veiklos joje. […]

    Atsakyti

Parašykite komentarą

